Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody prosimy o zmianę ustawień przeglądarki, bądź o opuszczenie naszej witryny. Więcej w polityce prywatności

Dostępność biur regionalnych BGK, zmiany w przesyłaniu korespondencji do regionów BGK

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od dnia 23.03.2020r. biura Regionów zostaną tymczasowo zamknięte. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji pod dotychczasowymi numerami telefonów i mejlami. 

Bezpośredni kontakt i wizyta w naszych biurach jest możliwa jedynie po wcześniejszym umówieniu spotkania. 

Gwarantujemy ciągłość wykonywania zlecanych operacji.  

W pierwszej kolejności zachęcamy Państwa do kontaktów drogą elektroniczną:

Korespondencja elektroniczna kierowana do centrali banku:

1) Korespondencję do banku mogą Państwo przekazać w formie elektronicznej poprzez platformę ePUAP (instrukcja jak korzystać z platformy w załączeniu). 

2) Alternatywnie, gdy nadanie korespondencji przez platformę ePUAP nie jest możliwe, prosimy o przesłanie jej na skrzynkę Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Prosimy – jeśli to możliwe – 

o przesłanie wszystkich dokumentów dotyczących sprawy jednym mejlem. 

Korespondencja elektroniczna kierowana do regionów

1) Wnioski w sprawach obsługiwanych przez regiony mogą Państwo przesłać na adres mejlowy regionu (https://www.bgk.pl/kontakt/placowki/) lub na adres doradcy, 

z którym kontaktowali się Państwo dotychczas.

UWAGA!

W przypadku przesyłania mejlem korespondencji zawierającej dane wrażliwe, prosimy o zabezpieczenie jej hasłem. Pracownik banku, który jest adresatem mejla, powinien otrzymać hasło innym kanałem komunikacji, np. SMS-em.

2 W przypadku wniosków w sprawach, które mogą powodować skutki finansowe, takich jak np. umowy kredytowe, prosimy o kontakt z doradcą lub telefoniczny kontakt z regionem w celu ustalenia kolejnych kroków.

Korespondencja tradycyjna:

W wyjątkowych sytuacjach, gdy kontakt drogą elektroniczną nie jest możliwy, mogą Państwo nadać korespondencję pocztą lub kurierem na adres Regionu.

W takiej sytuacji – ze względu na zasady bezpieczeństwa - dokumenty papierowe zostaną poddane kwarantannie na minimum 24 godziny, co może wydłużyć czas rozwiązania Państwa sprawy. 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Państwa doradcą lub telefoniczny kontakt z obsługującym Państwa regionem.